De Helden van Service

Als service engineer ben je dagelijks bezig om storingen op te lossen bij onze industriële klanten. Met jouw kennis help jij de klanten hun productieproces te verbeteren. Je bent niet alleen heel goed met software,  maar juist ook in het stellen van prioriteiten én de communicatie hierover richting de klant. Jij bent het eerste aanspreekpunt als er een storing is in het productieproces.

 

De typische service held

  • Houdt van een echte uitdaging
  • Is dol op techniek en heeft affiniteit met industriële automatisering
  • Denkt in oplossingen en is sterk in communicatie
  • Heeft servicegerichtheid in zijn of haar DNA zitten
  • Staat nooit stil en vindt persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk

 

Werken bij Actemium is iets voor jou, omdat

  • Je graag veel verantwoordelijkheden hebt
  • Je graag wil werken voor een grote organisatie die wel kleinschalig aanvoelt
  • Werken hetzelfde moet zijn als thuiskomen
  • Je graag werkt in teamverband
  • Je graag in de keuken wil kijken bij veel verschillende klanten
  • Ieder dag anders is en je van afwisseling houdt
  • Je een werkgever zoekt die investeert in ontwikkeling en training

Nog niet overtuigd?

Bekijk dan de verhalen van onze collega’s hieronder.